Streetdance, fest och breaking dawn part 2

Helgen försvann ungefär lika fort som den kom. Har haft en riktigt rolig helg där jag hunnit med en hel del.
Det började med att jag,frida och amanda va med på en dans-workshop på mejeriet i fredagskväll. En känd dansare var här och lärde ut lite house och hiphop. Hur kul som helst och jag och Frida landade här hemma runt halv 12 totalt slutkörda. På lördagskvällen åkte vi in till stan för lite festande vilket var riktigt kul. Söndagen spenderade jag i sängen fram tills två då jag åkte in till stan för lite häng med crewet. Sen åkte jag hem en sväng innan jag runt 21 åkte inte till stan igen och kollade på Breaking dawn part 2 med frida.
Satt sen uppe halva natten för att skriva klart ett tal som jag skulle haft idag på kommunikationen men jag hann inte hålla mitt så känns ju ganska så jätteovärt att jag inte gick och la mig förens 2 pga. det.. 
 
Idag när jag kom hem från skolan tog jag igen ett par sovtimmar som jag missade inatt och sen har jag tagit tag i lite plugg. Behövligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0