Förkylning, föreställningar och snökaos

 
Foto från musikalen Remember som jag var med i för några veckor sedan.Bilden är tagen av Emma Wearnholm
 
Har spenderat de två senaste dagarna sängen då jag dragit på mig världens förkylning. Har hunnit med att se galet många filmer och 90210 avsnitt, som vanligt när man är sjuk. Mådde inte på topp i söndags heller och att jag då dansade på tre föreställningar gjorde nog inte saken bättre. Men nu är jag på bättringsvägen. Febern har i alla fall förvunnit så imorgon ska jag till skolan vare sig kroppen vill det eller inte. Är så sjukt uttråkad!
 
Har inte varit ute på två dagar men enligt facebook och instagram så är det snökaos i viken. Kul..Jag som hatar snö. Förutom på julafton dårå. Men något jag hatar lite mer än snön är att alla ska hålla på att kommentera det överallt och hela tiden så nu när jag fått detta sagt ska jag inte nämna ett enda ord till som har med snö att göra. Tack och hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0