December 23

Hade en helgrym kväll på deltas julfest förra helgen. Förfestade hemma hos frida innan det bar av mot staden och sedan vidare mot Ankarsrum. Sov hos frida efter och att ha luciatåg sedan på söndagen var inte den bästa kombinationen. Men vi klarade oss igenom det och jag somnade ganska direkt när jag kom hem sen.
Sen sist har jag klarat mig igenom sista skolveckan innan lovet och med en hel del inställda lektioner har det gått riktigt bra. Har även dansat årets sista danspass och nu har jag precis påbörjat mitt sista jullov någonsin. Men jullov innebär inte att jag inte har något plugg, så även om det tar emot ska jag nu sätta mig och skriva klart ett psykologiarbete. Kul..
 
Imorgon är det ju självaste julafton. Lär bli en konstig jul i år men får försöka göra det bästa av situationen. God jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0