December 13


   
 
Bjuder på dem senaste bilderna från min instagram. "louiselinneaa" heter jag där. Vill ni få en lite större inblick i mitt liv än vad ni får här så kan ni ju alltid följa mig där också. Stressar som en galning varje dag och har så mycket plugg att göra så att jag inte orkar ta tag i det över huvud taget. Intalar mig själv att jag kan spara lite till lovet, men efter alla år vet jag att jag kommer få sitta sista natten på lovet och råplugga om jag gör så. Så skulle väl inte påstå att livet är överdrivet rockigt just nu, men jag försöker hålla humöret uppe i väntan på bättre tider. Dock så ser jag fram emot helgen då den kommer bjuda på både nattinnefotboll, deltafest och luciatåg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0