Back on track?




Hej kompisar! Ca 9 månader har gått sedan jag skrev något här sedan. Nästan så att jag glömt att jag faktiskt la ner lite tid nästan varje dag för att få ner livet i ord förut. Kan väl inte påstå att jag har saknat det överdrivet mycket då jag när skolan och dansen och allt är i gång knappt har tid att leva ens.. Men just nu är det sommarlov och jag njuter av friheten. Ingen kan väl riktigt påstå att vädret har varit på våran sida den här sommaren, men jag har mest jobbat så mig har det inte gjort så mycket. Men nu har jag jobbar klart för i sommar så nu skulle det inte sitta fel med några dagar vid stranden med strålande sol och 30 grader. Men det kan jag nog glömma tyvärr..

Får väl se hur länge detta håller, men så länge inspirationen och blogglusten finns så lär det bli något inlägg här lite då och då när jag har något kul att dela med mig av.

Kommentarer
Postat av: Valeria

Fin blogg!;)

2012-09-29 @ 20:39:01
URL: http://vaaaleriia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0