För tillfället ganska tråkig blogg..

Här sitter jag typ mitt i natten och känner att det är dags för ett litet inlägg här på min för tillfället faktiskt ganska tråkiga blogg.. Som ni kanske märkt har jag bytt ut designen. Det är inte alls såhär det ska va egentligen, men efter att ha hållt på i stilmallen i ett par timmar gav jag upp och lät det va som det är. Det får bli ett senare bekymmer helt enkelt. Kvällen har jag spenderat @Linas place med henne,bea,carro,liza och marthe. Vi gick och köpte en massa gott på hemköp och sen har vi suttit bänkade framför eurovision. Hata azerbaijan säger jag bara! 

Nu ska jag försöka ge mitt trötta huvud några timmars sömn innan det är dags för en riktigt tråk-söndag bestående av plugg och städning. Den kommande veckan blir verkligen den värsta på länge! Inte nog att det är matte nationella som är bland det värsta jag vet så har jag tusen andra grejer att hinna med också, fyyy!


Bild från förra söndagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0