walking my daydream

Skulle snart kunna kalla min blogg för plugg-blogg för det känns nästan som att det är det enda jag skriver om nu för tiden.. Den här veckan har verkligen varit hemsk! Men sånt är väl livet på samhällsprogrammet. Vill inte på något sätt skrämma er nior som just skickat in eran ansökan till gymnasiet -> samhällsprogrammet med detta. Det finns faktiskt veckor som är ganska lugna. Men lärarna har tyvärr en viss tendens att sätta alla prov och inlämningar på samma vecka. 

Jag tror inte att det kommer som någon överraskning när jag säger att jag suttit och pluggat hela kvällen nu. Jag har nämligen 2 stora prov imorgon och jag är nervösare än någonsin. Vill verkligen lyckas på båda men vi får se hur det går.

Bjuder på en bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0