Svart, vit och röda detaljer

Jag fick nyss sms ifrån skolan om att historian är inställd idag. Historia står 2 gånger på schemat på onsdagar, första och sista lektionen så det känns himla skönt att slippa dem. Jag slipper då även jätte-hålan där i mitten så jag slutar 12:10 istället för 15:40. Låter riktigt underbart i mina öron! Men nu får jag väl hitta något att hitta på tills bussen går vid 9. Hade gärna sovit men känns lite ovärt. 

Är riktigt nervös för matten idag. Jag har prov på procent och känner inte riktigt att alla olika metoder och allt sitter men vi får väl helt enkelt hoppas på att allt faller på plats i min hjärna sen.. Håll tummarna för det!


Idag kör jag på svart,vit och röda detaljer. Röda läppar hade ju varit pricken över i't men något sådant läppstift äger jag inte.

Kommentarer
Postat av: lovisa

snyggt :)

2011-03-09 @ 13:03:32
URL: http://lovizil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0