Plugg plugg plugg...

Händer inte mycket värt att blogga om i mitt liv just nu känner jag. Därför det är en aning glest med inlägg här.
För att uppdatera er sen förra inlägget så gick matteprovet iallafll helt okej (hoppas jag iallafall). Känns nästan som att det ända jag gör nu för tiden är att plugga. I helgen har jag hur mycket som helst som ska göras. Nästa vecka blir verkligen en mördar-vecka. 3 prov, 1 redovisning och krönikan ska vara klart. Allt det ska hinnas med på endast fyra dagar då kalendern visar studiedag på onsdag. Frågan är hur detta ska gå? haha 

Nu tänkte jag kolla på Big Brother och sedan soova. Längtat efter sängen hela dagen. Tröttare än någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0