Studiedag

Japp, som rubriken lyder så är det studiedag idag. Och min dag är verkligen en studiedag. Hade gärna spenderat den med något roligare än skolböckerna men måste man så måste man. Den smällen får jag ta. Jag slapp ju iallafall gå upp klockan 06:00 och det tackar jag enormt för. Nu känner jag mig riktigt utvilad och har faktiskt hunnit med en hel del franska nu under förmiddagen. *stolt* 
Resten av dagen kommer jag ägna åt krönikan, samhällskunskapen och dans. Helt okej dag ändå tycker jag.


Såg på den här underbara filmen förut när jag hade vaknat. En av min favoriter när jag var mindre och gillar den verkligen fortfarande - så himla söt film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0