Söndagarnas höjdpunkt!

Nu tänkte jag när som förflytta mig till soffan för att kolla på säsongens sista solsidan. Programmet har ju helt klart varit söndagarnas höjdpunkt så det känns lite sorgligt att det är slut nu.. Fortsätter nog resten av söndagskvällen i soffan framför Timeout och BigBrother sen också. Är galet trött även att jag inte gjort någonting alls idag typ. Det måste vara all städning som kört slut på mig. Tog även tag och rensade lite i min garderob förut och där hittade jag en massa gamla snygga grejer som jag helt glömt bort att jag äger. Har också konstaterat att jag behöver en massa nya kläder nu inför våren så jag borde nog börja spara mina pengar lite och sen shoppa loss ordentligt snart. Sounds good in my ears!



Kommentarer
Postat av: ida

sv; vi MÅSTE göra någonting åt det, så fort som möjligt helst! dock kan inte jag ses denna vecka..

2011-03-20 @ 22:21:21
URL: http://idaemeliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0