Melodifestival

Sitter självklart i soffan framför melodifestivalen en kväll som denna. Famlijen och en Ben&Jerrys gör mig sällskap. Testade på en smak jag inte smakat och den var riktigt god. Coconutterly fair är namnet på den och jag rekomenderar den verkligen.
Lördagen har jag spenderat år en himla massa plugg.. ca 150 franskaglosor har jag jobbat hårt för att få in i huvudet inför franskaprovet nästa vecka men nu sitter och nu de flesta tror jag, jag har övat på en massa grammatiska regler inför engelskaprovet och även skrivit lite på krönikan som aldrig tycks vilja bli klar.. Imorgon väntar ännu mer plugg och även en städning av mitt alldeles för stökiga rum. Typisk söndag,haha 

Nu åter till melodifestivalen - Mina tummar håller jag för The Moniker, swingfly och Eric tror jag :)



Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

ouh, den där provade jag oxå igår :D

2011-03-13 @ 13:25:19
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

jo god varen, fast det finns ju godare så den hamnade inte på topp :D

2011-03-13 @ 16:08:42
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0