Meet me half way

Nu är studiedagen slut och jag ska snart sova så att jag orkar med morgondagen. Jag kan iallafall glädja mig åt att jag slipper gå upp 06:00 imorgon med. Har nämligen en liten sovmorgon på torsdagar enda till halv åtta ungefär.
Jag är verkligen helt slut nu. Min hjärna har pluggat alldeles för mycket franska grammatik idag så som reflexsiva verb i passé composé och possesiva pronomen och sånt i den stilen. Jag har även hunnit med en jazz träning. Danserna vi gör blir grymma och jag längtar verkligen till föreställningarna. 


Jag längtar som bara den efter soliga dagar på stranden och sena sommarkvällar med vännerna. Kan tiden gå lite fortare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0