Lördag

Hej på er! ♥

Dagens väder är ju mer än underbart. Jag har inte hunnit gå ut något än idag men här inne ifrån ser det ut som riktigt vårväder med klarblå himmel och strålande sol. Nu fattas det bara att snön ska försvinna men det lär ju ta ett bra tag tills det sker.. 

Jag har än så länge inte tagit tag i dagens beting - plugget. Men det ska jag nog hinna med lite senare. Jag gjorde faktiskt halva arbetet till redovisningen i torsdags så jag känner mig inte så jätte stressad med det :) Snart kommer några släktingar från kalmar hit och fikar och senare ikväll kommer ännu lite släkt fast ifrån mammas sida hit på middag. Så det blir en liten släktdag idag. 


Jag har hunnit med ett helt gäng oth avsnitt nu på förmiddagen - Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0