24 Mars





Min Torsdag har varit riktigt seg. Slutade vid fyra och det är alltid lika tråkigt. Dagen har innehållit 3 st lektioner varav en var idrott med volleyboll som bjöd på en hel del skratt. Sen var det lång håla precis som igår och den spenderade jag och Carro med att spela kort. Efter skolan gick jag, Bea och Carro ner till stan och satt och pratade och hade det mys på McDonalds en stund och sedan tog jag bussen hemåt. 
Var nyss ute och fotade lite. Jag och min kamera är långt ifrån vänner nu för tiden men några självporträtt blev det innan det blev för mörkt ute.  2 av bilderna ser ni här ovanför. 


Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

söt du är louise :)

2011-03-24 @ 20:25:06
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0