Någon som är intresserad?


Nu har jag nästan helt bestämt mig för att försöka sälja min kära Canon 1000D och istället köpa en nikon D90 som otroligt länge velat ha nu. Jag tänkte lägga ut kameran på blocket men jag kan ju lika gärna kolla här först om det är någon som råkar vara intresserad av att köpa den. Jag köpte den i augusti 2009 så jag har snart haft den i 2 år. Vad jag vet så fungerar den som den ska och den är en perfekt nybörjarkamera. Anledningen till att jag vill byta kamera är att jag vill ha en lite mer avancerad så att jag kan fixa lite mer med egna inställningar och lära mig mer och så samtidigt som jag vill ha en kamera man kan filma med. Så om ni undrar något eller är intresserade är det bara att ni slänger iväg en kommentar här under! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0