19:10



Saknar faktiskt bloggen lite. Så det kan hända att det kommer upp något inlägg lite då och då när jag har något kul att berätta. Med endast fyra dagar kvar i skolan som etta på västerviks gymnasium mår jag ganska bra. Vädret är oftast riktigt bra nu för tiden och det känns i hela kroppen att sommaren är här. Leendet på läpparna sitter oftast där det ska och jag har det hur bra som helst.
Min lördag har jag spenderat först i Vimmerby då jag följde med pappa som skulle hämta sin bil. Jag spenderade tiden där i affärerna istället och ett par påsar fick hänga med mig hem. Dock inget av det jag var ute efter men men.. Efter det åkte vi hem och jag och syrran tog cyklarna till mösjön för lite bad som ni ser på bilden. 

Nu ska jag äta grillat med familjen, sommaaar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0