The rest is still unwritten

Dagarna rullar på rätt bra tycker jag allt även om dem ser ganska likadana ut. De senaste dagarna har jag vaknat runt 11, börjat jobba 12:30 (dagarna på jobbet består mest av att spela kort och kolla film så jag trivs rätt bra haha), slutat 17:00 gått hem och ätit sen tagit det hur lugnt som helst och sen sovit. Rätt sköna dagar ändå måste jag säga. Men jag börjar sakna vännerna lite för mycket nu så nu mer tänkte jag se till att spendera kvällarna med lite roligare saker. Låter bra det. Nu ska jag försöka mig på att sova mina kära vänner. Man blir bra trött av att nästan inte göra någonting om dagarna måste jag säga..


Bjuder på en badbild från en dag på korpa för ett par-3 veckor sen. Skulle bra gärna vilja ha tillbaka vädret som var då!

Kommentarer
Postat av: LisaLeah

haha komiskt att vi skrev samma i våra inlägg; the rest is still unwritten!

2011-07-21 @ 02:20:29
URL: http://lisaleahs.blogg.se/
Postat av: LisaLeah

sv: Haha ah tydligen!

2011-07-22 @ 00:44:01
URL: http://lisaleahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0