Onödigt och osammanhängande


Bjuder på en bild från i tisdagskväll då jag va med Lindi och gjorde lite bus

Jag är visst inte så bra på att uppdatera i veckorna.. Men jag gör ju i princip samma saker varenda dag så känns inte så värt att skriva om det. Jag har iallafall sjukt tråkigt på jobbet, och igår läste jag ut min bok - Elsas Värld. Galet bra var den! Men
nu kommer jag ha ännu tråkigare på jobbet då jag inte ens har nån bra bok.. Men idag var det iallafall rätt mycket besökare. Hela 15 stycken! Både tyskar och svenskar så har fått prata en hel del engelska då tyska verkligen inte är min grej.

Känner att detta blev ett väldigt onödigt och osammanhängade inlägg men vad gör det om hundra år? Nu ska jag iallafall kolla några SATC avsnitt och göra mitt bästa för att somna så tidigt som möjligt. Har dubbel-jobb imoron vilket innebär att jag måste gå upp 2 timmar tidigare än vanligt, fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0