Första dagen på sommarjobbet




Kan inte påstå att första dagen på sommarjobbet var sådär jätterockig precis. Den har till största del bestått av att spela kort, ta betalt och starta en film. Inte det roligaste kanske.. Men med arbetstiderna 12:30-17:00 känns det ändå helt okej då jag har lång sovmorgon varenda dag och sedan fortfarande tid över på kvällarna för vännerna oså. Så jag ska inte klaga! :D Ikväll blir det dock en riktigt lugn kväll då jag känner mig riktigt trött och seg. Kan bero på att jag inte somnat före klockan 2-3 en endaste gång de kanske 7-8 senaste nätterna.. Tänkte se om jag kan hitta någon bra film och mysa ner mig i sängen bland alla täcken och kuddar. Låter himla bra i mina öron så, laater!


Kommentarer
Postat av: LisaLeah

vart jobbar du? :D

2011-07-18 @ 20:26:21
URL: http://lisaleahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0