November - December

November:

Jag spenderade väldigt mycket tid med Frida denna månad



Vi fotade massor


Frida och jag hade värsta myskvällen med en massa godsaker och film


Skolkatalogen kom



Jag,David,Amanda,Julia och Lindi hade en jättemysig kväll i amandas lägenhet med matlagning,spel och massa.


Jag fotade Cathrine


Jag gjorde collage där jag stylade ihop kläder


Jag drack en massa varm choklad och kollade på kenzatyrashow





Jag bytte rum. Det såg ut såhär i början men nu är det snart klart :)


Var på födelsedagsfest hos josefin


Jag och syrran bakade pepparkakor hos mormor


Den riktiga vintern kom och det blev snökaos här i västervik. En dag fick jag stanna hemma från skolan för att alla bussar var inställda p.g.a vädret..

December:


Jag pluggade som tusan


Det var dansföreställning och vi var såhär snygga i jazzen


Jag var lucia i törnsfalls kyrka



Jag fotade en hel del


Julen kom och vi satte in granen


Jag slog in en massa paket


Såhär julfin var jag på julafton


Julafton var jätte mysig


och jag fick en massa fina julklappar


Sen en vecka efter var det dags för nyår och det blev en bra men ganska galen kväll i odensvi

Och där var 2010 över. Kan inte säga annat än att året har varit toppen men 2011 ska bli såå mycket bättre!



Kommentarer
Postat av: frida

i love love love love love love you <3

2011-01-06 @ 21:14:11
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0