I don't want to love you if I don't know

Just nu håller 6 säsonger av OneTreeHill på att laddas in i min dator, hur fint? Tackar bästa frida för det♥
Är helt slut efter dagens jobbiga skoldag och jazzen. Jag hann lagom hem och slänga i mig lite mat och dra på mig danskläderna förut innan det var dags att åka in till stan ingen. stressigt? -jovars!
Fixade precis så att jag får sova 1,5 timme mer än vanligt o kan ta den senare bussen till skolan imorgon. Bra jobbat Louise! ;) 

Nu ska jag njuta det sista av min pluggfria kväll innan jag somnar sen. Kan hända att det blir ett och annat OTH avsnitt.. Har en stark känsla av att det kommer ersätta mitt SATC beroende. Men SATC-boxen är ju slut för länge sen så det blir nice med en ny serie. 


Har fått bilderna från den 8 Januari nu. Så några av dem lär dyka upp här på bloggen framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0