Maj - Juli

Maj:
I Maj hann jag med 2 resor. En lite kortare till stockholm med alla nior och en lite längre till Polen med dom niorna som ville följa med. Annars var det plugget som tog upp all min tid. De sista nationella proven gjordes och det var nu man var tvungen att visa in i det sista vad man går för.
Jag längtade galet mycket till sommaren och att få springa runt i sommarkläder. Detta visade jag mycket på
bloggen genom att göra collage där jag stylade ihop sommarkläder.


Våren och sommaren smög sig på och det var faktiskt ganska varmt ute. Jag satt för första gången 2010
ute i trädgården med musik i högtalarna och pluggade.



Hade dansföreställning (LINAS BILDER)

Frida och jag fotade mycket


Hade picknick med underbara Frida



Åkte till Polen och hade det awsome i ca en vecka.



Redan dagen efter jag kom hem från Polen bar det av mot Kalmar för att kolla på Kusinens konfirmation




I slutet av månaden åkte alla nior till stockholm. Vi gick på museum, shoppade och va på grönalund.
Den dagen är svårslagen!

Juni:
Månaden började med att jag stressade som tusan med att göra klart allt skolarbete (det sista på åby) för att sedan dra iväg till Tyskland i en vecka med LOOR. Väl där bodde vi hos familjer och jag och karin lyckades hamna i en riktigt bra en. Denna månad hann jag även med att njuta av den sista tiden med underbara 9B, lämna åbyskolan för gott, spendera en massa tid med alla underbara vänner och njuta av att sommaren äntligen hade hittat hit.
Jag sprang runt ungefär såhär





I början av månaden gjorde jag en resa till Tyskland med LOOR-gruppen. Fy så kul vi hade! haha


Sedan var det dags för niornas avslutningsmiddag i odensvi.


Dagen innan skolavslutningen var det SIF-kampen som gällde. Kan väl inte påstå att vi var sådär jätte bra
men kul hade vi! ;D



Sedan var dagen med stort D här, skolavslutningen. Dagen vi alla satte på oss våra fina klänningar och lämnade åby för gott.


Sommarlovet tog fart och första veckan spenderade jag med att vara ledare på ett läger och lära ut dans här i västervik. Det var hur kul som helst! Kvällarna spenderade jag med vänner. Bilden ovan är från en kväll när vi grillade vid almviksbadet.

Första doppet 2010 gjorde jag i slutet av Juni med mina kusiner Malin och Niklas



Jag fotade en massa blommor

Juli:
Måste nog säga att Juli var årets bästa månad. Började månaden med att följa med Ida till hennes mormor där vi hade det hur bra som helst i ett par dar. Badade,solade och åt määngder med jordgubbar.
Lite senare åkte jag med familjen till skåne i en vecka och hade det allmänt bra.
Solen var framme  hela månaden och vi badade mest varje dag. Spenderade hela sommaren med mina fina vänner och hann även med att fylla år där på slutet. Jag hann även med att köpa mig en ny mobil denna månad.
Vi hade det hur bra som helst hos Idas mormor ett par dagar precis i början av juli



Jag fotade en hel del med min syster



Jag hade en underbar dag vid vångaren


Jag var jävligt solbränd där ett tag kan man ju säga,haha


Hade en underbar vecka i Skåne med familjen. Badade och shoppade solade och blev jävligt brun,haha


Sprang runt ungefär såhär

To be continued..


Kommentarer
Postat av: Frida

Love you, och saknar dig något enormt!

<3

2011-01-01 @ 17:58:25
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0