"Jag älskar dig en miljon svenska fiskar"

Frida och jag somnade väl sådär runt klockan 4 imorse skulle jag gissa så det var två trötta flickor som tvingade sig upp i förmiddags. Vi skulle nämligen ut och fota lite innan jag och min familj klockan 2 skulle befinna oss i gamleby på 30års kalas hos min kusin.
Några bilder hann vi iallafall med men dem finns på Fridas kamera så hur resultaten blev kan jag inte dela med mig av förens hon skickat dem och det lär ta ett par dagar. 

Så länge bjuder jag på en bild som det enligt mig skriker vår och sommar om: 

sommaren 2009

Kommentarer
Postat av: frida

och jag älskar dig en miljon röda M&M's ! <3

2011-01-09 @ 15:08:24
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0