Inte okej!

Hade precis gjort klart en header till nya designen och så lägger photoshop ner och stänger utan att spara. Kuuuuul!
Får väl ta och göra om skiten imorgon kväll men känns ju lagom onödigt när jag redan suttit här ett bra tag nu och försökt att få det som jag vill ha det.. 

Karin och hennes familj har varit här nu ikväll och ätit middag och så. Nice nice, men kan ju säga att det var två lagom trötta flickor som satt och nästan somnade där i soffan ett tag. Men jag lyckades allt hålla ögonen öppna men nu går det snart inte längre så jag tror det är dags att ta och borsta de små tänderna och sedan krypa ner under täcket. Blir nog bäst så då vi ska till Linköping och shoppa imorgon. Ska köpa det sista till rummet så får hoppas på att jag kan få det klart här inne snart. Får hoppas att ikea har något som duger. Lär ju också bli en sväng inne på ikano och handla upp de sista julklappspengarna om jag känner mig själv rätt, tss. 

Men vi hörs imorgon kväll hörrni!♥

Kommentarer
Postat av: frida

sv: vore supernice, men har sjuuuukt mycket att göra..men ska se om jag kan fixa så de går någon dag :) <3

2011-01-02 @ 14:15:35
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0