Håret borta

Jahopp, nu är håret borta.. nedå lite finns det allt kvar men det låg väldigt mycket hår på golvet hos frisören när jag var klar. Himla skönt är det iallafall att slippa det där långa,tjocka och slitna. Jag tror nog att jag kommer trivas i denna frisyr sen när jag vänjer mig. När jag kom hem förut ångrade jag nästan lite att jag inte klippte page. Hade ju det i åttan och är riktigt sugen på det igen. Får väl se om jag ändrat mig till nästa frisör besök :) 

Halv ett går bussen så några minuters till slappande har jag allt, skönt. Men vi hörs senare ikväll ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh show us, jag är nyfiken på din frilla!



sv: hör att de är nån mer än lisa som fått pippi på chicago? nejdå, det och ni är det bästa tidsfördrivet i skolan så jag klagar inte :D

2011-01-28 @ 12:00:25
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: Lina

LÄGG UPP BILD SNIGGING

2011-01-28 @ 16:03:40
URL: http://linawiesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0