Everything with you is so complicated

Sitter och funderar lite över vad kvällens party outfit ska bli. Ska ju som sagt på Fridas sweet sixteen. Och du, jag tror det blir toppen hur eller hur frida♥

Än så länge har inte dagen bjudit på så mycket. Vaknade runt tolv och sen dess har jag bara tagit det riktigt lugnt. Skönt det! Det har varit en hård vecka så att hinna andas ut var precis vad jag behövde.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig något att äta.

Alldeles för länge sedan jag hade kameran framme så inga nya bilder har jag att visa er. Så då får man göra det bästa av situationen och ta en riktigt snygg en från november på mig och bästa! :)


Kommentarer
Postat av: frida

ja absoluuuut! hihi, du som är bäst o inte jag <3

2011-01-23 @ 19:12:35
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0