Complicated

Nu mår jag faktiskt himla mycket bättre. Men det var nog tur att jag satt och kollade på på dansen iallafall. Kvällens bästa var ju helt klart att vi får ha kvar samma danslärare som förra terminen! + att dansen vi(dom) började med idag verkar helgrym!
Arbetet är klart nu, är väl inte sådär nöjd direkt men det får duga. Orkar helt enkelt inte med det mer. 
En annan bra sak som hänt idag är att jag ,lina o bea fick tillbaka vårat arbete om utfiskning för andra gången(?), bara det att förra gången vi fick tillbaka det hade vi VG på det och idag MVG. Bra koll natalia har ju,haha Lovar att hon hade glömt att hon redan läst det en gång,haha Men glada blev vi iallafall! :D 


Slänger upp en bild på mig och kussen Malin (hennes bild). Det var inte igår den togs om man säger så,haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0