Augusti - Oktober

Augusti:
Augusti började med lite festligheter då jag fyllde 16 precis i slutet av Juli. Den femte närmare besämt hade jag och Ida en födelsedagsfest för ett gäng brudar som blev riktigt lyckad. Jag fortsatte med att njuta in i det sista av sommarlovet och veckan innan skolan drog igång gick jag på en mattekurs som jag är riktigt glad över att jag gick. Matten nu hade varit dubbelt så svår om jag inte gjort det känner jag.
Sedan i slutet av augusti började jag ju på Gymnasiet i SP10D!


Augusti drog igång med en avskedspicknick för älskade Lindi som tog sitt pick och pack och bosatte sig i Stockholm


Jag och Ida hade våran födelsedagsfest


Jag och ett gäng brudar åkte till Björkö och firade Becka och Elas 16års dag (ELAS BILD)


Jag sprang runt ungäfär såhär


Jag hade en underbar dag med fina Lisa vid almviksbadet. Många vackra filmer spelades in den dagen kan jag lova,hahaha



Jag klippte mig för första gången på vääldigt länge. Allt det slitna försvann iallafall men på längden syndes det inte alls så stor skillnad.


Jag fotade denna bild som jag blev väldigt nöjd med


Denna månad slutade jag även med cheerleadingen. Jag kände att det blev alldeles för mycket med båden den, street,jazz och att där imellan även hinna med allt skolarbete skolan bjuder på.
Jag känner att jag tog rätt beslut men jag saknar det något enormt! Speciellt brudarna ;*


Jag har inte så många mer bilder att bjuda på från denna månad för sen drog skolan igång och då hann jag inte med annat än att åka dit,åka hem äta , träna och sova i princip,haha. 

September:
I September hände inte så mycket speciellt. Man kom in i rutinerna med skolan och det så det fanns liksom inte tid
till så mycket annat. Jag träffade Lindi för första gången sedan hennes flytt till huvudstaden och vi hade en otroligt
mysig dag här hemma hos mig.


Jag köpte 2 nya filter till kameran. Ett close up och ett soft focus som jag använde flitigt där ett tag



När Lindi var här fotafr vi massor, här är några av bilderna


Jag sprang runt ungefär såhär

Det var allt jag hade att bjuda på från september. Inte så händelserik månad som ni ser.

Oktober:
Vi kör på bilder direkt:


Började månaden med en tripp till stockholm ett par dagar med Becka,Ela,Tilda och Lisa. Där shoppade vi massor,
gick på bio och hade det hur kul som helst. (ELAS BILD)



Mitt foto intresse kom tillbaka efter ett litet försvinnande och jag tog mig ut på ett gäng härliga höst promender med
kameran i handen.


Jag hittade äntligen ett par kilklackar som jag letat efter hut länge som helst


Jag såg ut ungefär såhär


Mamma fyllde år och jag och syrran ställde till och bjöd på trerätters är hemma, efterrätten på bilden



Skolan tog upp all min tid och jag drunknade i plugg



Jag och ett helt gäng brudar åkte till Bea och åt en massa godsaker


Vi fick höstlov och jag spenderade en dag med Karin efter att inte ha träffat henne på evigheter




Jag använde mig utav självutlösaren och fotade dessa bilder

To be continued..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0