You lost me at Hello

Detta måste nog ha varit den lugnaste söndagen någonsin, kanske även den skönaste. Det jag sysslat med var att jag började med en låång sovmorgon sen mumsig frukost mitt på dagen, sen ytterst liite plugg och resten av dagen än så länge har gått åt till OneTreeHill. Nu är andra säsongen färdig och jag har redan hunnit börja lite på tredje. Det är sjukt hur man kan bli så fast i en påhittad värld. But I like it! 
Om sisådär en timma drar solsidan igång och det går ju bara inte att missa. Frågan är vad jag ska hitta på tills dess? Ett mattetal eller två kanske.. Japp, så får det bli :) 



Big Love på er! ♥

Kommentarer
Postat av: frida

och big love på Dig! <3

2011-02-13 @ 21:43:54
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0