Written by the hands of god




Har suttit och försökt att komma någon vart på arbetet. Men på något konstigt vis hamnar jag alltid på facebook eller någon blogg. Några rader har jag iallafall fått skrivna så jag tror jag får nöja mig med det för kvällen.

Torsdag imorgon och jag har väl inga planer för dagen direkt. Skola till fyra och sen är det tråkigt nog en massa franska som måste göras. En sammanfattning av en film på franska och 11 uppgifter i boken ska va klara till på fredag om jag vill sluta klockan 11 istället för halv 3. Måste säga att jag hellre spenderar min torsdagskväll åt dessa roligheter istället för fredagseftermiddagen i skolan.


Nu ska jag iallafall krypa ner under täcket och övergå till drömmarnas värld, godnattpuss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0