Bättre än bäst!

Är så trött så att jag knappt orkar att hålla ögonen öppna.. Kan det bero på att jag och frida stimmat lite för mycket och sovit lite för lite det senaste dygnet mon tro? Vi hade det iallafall riktigt bra från den minut jag kom till den minut jag åkte igen.

Igår när jag kom började vi med en promenad till centrum där vi handlade lite godsaker till kvällen och sedan gick vi hem till Frida igen och satte igång med maten som blev hur god som helst. Efter det satte vi oss med mätta magar och spelade lite hitte nemo,haha Under kvällen hann vi även med ett par filmer och sedan somnade vi sött och vaknade inte förens typ halv elva i förmiddags. Sedan tog jag bussen hem vid 1 och tog det riktigt lugnt här hemma ett tag innan jag satte igång med historia arbetet, och med det har jag suttit nu i ett par timmar..


Jag och Frida November 2010

Kommentarer
Postat av: frida

sv: pussinutti!!!! loveuuuuu <3

2011-02-27 @ 22:28:43
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0