They don't care about us

Gårdagskvällen blev hur bra som helst. Inte för att jag hade trott något annat när man har så bra vänner som jag har! :) Tog bussen in till stan runt 18 och sen hamnade vi i sporthallen på nattinnefotbollen. Jag tycker inte att fotboll är det roligaste att kolla på men vi hade kul ändå. En tur till Torino för pizza gjordes under kvällen och på vägen tillbaka till fotbollen halkade jag för första gången denna vinter.. Både jag och tjejerna höll på att dö av skratt, haha Jag halkade inte heller bara en gång , utan 2! 

Sedan åkte vi hem till Ronja och där fortsatte stimmet,haha Vi spelade messa kort och somnade väl inte förens runt 3 skulle jag tro. Det satte sina spår på mig idag. 

Idag klockan 1 var det dags för dans workshop på mejeriet i 2 timmar som gällde. Det var verkligen hur kul som helst men att jag var död efteråt är bara förnamnet. 





Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-05 @ 22:09:39
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0