Sportlov

Kanske dags att vara lite aktiv här? Hoppade visst över ett par dagar. Men vad gör det om hundra år? Jag har helt enkelt haft tankarna på andra saker än bloggen. 
Det bästa som hänt nu de senaste dagarna är helt klart att jag har gått och fått sportlov. En hel veckas ledighet klingar rätt bra i mina öron. Har inga direkt stora planer för veckan och det känns riktigt skönt. 

Kom precis innanför dörren efter en tur till stan med pappa för en sväng till godishuset och för att handla lite mat. 

På tal om något annat då har min dag i stora drag bestått av en massa OTH avsnitt så nu har jag kommit in i säsong 4. Det är himla spännande just nu så tänkte starta nästa avsnitt nu,hihi 

Pusshej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0