Rolig fredag..

Kvällen igår var jättebra och mysig. Gustopizzan kan ju vara den bästa alltså! När vi var klara blev det en sväng till mcdonalds och sen åkte jag hem igen. Väl hemma blev det som vanligt några Oth avsnitt och lite förberedelser inför imorgon då frida ska få sin födelsedags överraskning av mig och några fler tjejer. Jag tror det kommer bli hur bra som helst! hihi Mer om det får ni på söndag då Frida inte får få reda på något.

Just nu sitter jag med den jobbiga historian och försöker komma någon vart. Det går inte sådär superbra om man säger så.. Idag ska jag även hinna med att städa mitt rum då det ser ut som jag vet inte vad. Roligt fredag, verkligen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0