Leopard

Dagens look: Svarta jeans, t-shirt, leo-sjal - H&M klocka - guldfynd, skärp - ingen aning (+ ett par kilklackar på det)

Dagen har väl rullat på helt okej. En liten sovmorgon som verkligen inte satt fel någonstans. Skolan hade någon kärnkrafts-övning idag så idrotten va inställd och istället fick vi agera strålskadade personer. Kändes lite weird måste jag säga. Sen hade vi världens längsta håla och på den fick jag spendera sisådär 1,5 timma helt ensam då vännerna i klassen hade datakunskap och alla andra tydligen lyckades ha lektion just då. Men då var jag en duktig tjej och satte musik i öronen och pluggade matte och historia. Skönt att ha lite av det gjort iallafall :) 

Den här kvällen händer det absolut ingenting. Rätt skönt måste jag säga :) Det var ett bra tag sen jag tog det riktigt lugnt så det är nog på tiden nu.. 

Pussar

Kommentarer
Postat av: lovisa

snyggt! och krya på dig föressten :)

2011-02-09 @ 11:04:59
URL: http://lovizil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0