Hatar att vara sjuuk!

Den lilla förkylningen jag vaknade upp med igår blev bara värre och värre. Hela kvällen låg jag i soffan och kunde knappt resa mig. Beslutet att stanna hemma ifrån skolan idag togs ganska tidigt redan igårkväll och lär nog va hemma imorgon med. Att vara sjuk är verkligen bland det värsta jag vet. Det blir inte bättre av att jag vet att jag missar hur mycket som helst i skolan och kommer få plugga dubbelt så mycket nästa vecka p.g.a det. 

Nu kryper jag ner under täcket i soffan och kollar onetreehill ♥
Hoppas eran måndag blir 1000 gånger bättre än min!

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

ush, du är inte ensam. krya på dig louise :)!

2011-02-07 @ 15:55:36
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0