Everything will be okay in the end if it's not okay, it's not the end

Igår åkte jag + lite fler sköna människor till björkö och becka för att spendera kvällen och natten där. Det blev bl.a. grillning, bad och bastu. Somnade väl inte förens typ klockan 5 imorse så är inte superpigg idag om man säger så.. Men det får man ta! Jag kom hem hit runt 12 förut idag och då blev det ett par timmar i solstolen för att bättra på brännan lite. Sen nu ikväll blev det en tur till vimmerby där jag sprang in på cubus en sväng och fick med ett par nyheter hem till garderoben, galet nice!


Kommentarer
Postat av: frida

sv: hihi ja gulle nu är jag hemma! :D <3

2011-08-12 @ 12:53:03
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0