Vart tog jag vägen?

Kul att jag skriver så mycket här ju, eller hur? Jag har helt enkelt inte haft något intressant att skriva och då är det lika bra att låta bli. Veckan har iallafall susat förbi riktigt fort. Kommer ju knappt ihåg vad jag gjort? Men för att färska upp minnet lite så skriver jag en kort sammanfattning av veckan :

Tisdag: Dansen ställdes in och istället spenderade jag hela kvällen sovandes i sängen. Vet inte vad som flög i mig men att må bra var långt ifrån vad jag gjorde då. Sov hela 11 timmar den natten så på onsdagen var jag piggare än någonsin. 

Onsdag: Ett jättepigg louise hoppade upp ur sängen och hade en skrattig dag med mina fina vänner i skolan. På kvällen spenderade jag 1,5 timma i danssalen med hårdträning av jazzkoreografin. 

Torsdag: Kvällen spenderade med Lina, Bea, Liza och Carro på tjejkvällen på stan. Kvällen avslutades med att jag fick springa till bussen i ösregn. Kult.. 

Fredag: Efter skolan hängde jag hemma hos Liza med henne och Bea. Vi bakade goda kärleksmums och hade riktigt kul. Tog sedan bussen hem och nu sitter jag här i min ensamhet. Kul att syrran och mamma är på spa och pappa jobbar. Hatar att vara ensam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0