Tisdag 26 April


Mitt påsklov har väl inte varit det allt för händelserika än så länge, men jag trivs ganska bra med det. Jag brukar vara den som har all tid + lite till uppbokat men inte nu. Jag tar dagarna som de kommer och njuter som bara den av att inte behöva stressa. Under de senaste dagarna har jag hunnit med ett antal timmar ute i solen så lite färg har jag iallafall fått. Jag har även hunnit med en springtur som gick ovanligt lätt så tänkte springa imorgon igen och se om det bara var en tillfällighet eller om jag, Louise Eriksson äntligen lyckats få bättre kondition. 

För att relatera detta inlägg något till bilden ovan så visar den vad jag lyckats åstakomma idag. Förut mitt på dagen när jag hade tråkigt så plockade jag fram mina bagarkunskaper (som knappt existerar) och gjorde mitt bästa för att få något som iallafall liknade de kakor som receptet visade. Tror faktiskt att jag lyckades ganska bra, mums så goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0