WHEN I LOOK AT YOU

Nu har jag skrivit klart 1 labbrapport och gjort engelska. Jag känner att det får räcka för ikväll. Plus plugget har jag även hunnit med att fixa mina naglar. Behövligt kan jag lova. Nu är dom ljusrosa och fina. Lite väl somrigt kanske men aeh. Det får duga ett tag :)

Jag tänkte ju mig att jag skulle visa er vad jag shoppade igår. Det blev inte sådär jättemycket som sagt men känner att jag inte hinner ta kort på det. Det kommer komma upp i dagensoutfit framöver, det lovar jag. Så om ni är nyfikna får ni hålla ögonen öppna :)

Nu ska jag fortsätta snacka med min syster lite innan jag senare startar en film och somnar till. På tal om film,haha Jag och Becka kollade på Djungel George idag på hålan, skön film måste jag säga,haha Dock somnade jag men ändå. Uuuuuursulaaa!


Otroligt gammal bild. Måste säga att jag saknar tiden enormt!


Kommentarer
Postat av: FRIDA

saknar tiden enoooormt! <3

2010-09-28 @ 17:29:09
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0