GODNATT

Denna onsdagskväll börjar närma sig sitt slut och jag ska snart styra kursen emot sängen. Är helt slut efter en lång och jobbig dag i skolan och efter det ett hårt danspass. Så sova är precis vad jag behöver nu.

På Fredag drar jag och några brudar till stockholm så biljetten är bokad och klar. Underbart!

morgon är det torsdag igen, herregud vad veckorna går snabbt. Dom bara flyger iväg ju! :O

 
två bilder från i somras bara för att liva upp detta annars väldigt tråkiga inlägg..Känner att jag inte hinner med bloggen om dagarna riktigt.. Förövrigt så är det min syster på bilden som nu mer lever sitt liv i frankrike nu i några veckor till om ni missat det.

Dags för mig att sova nu iallafall, Godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0