TRÄNINGSVÄRK

Dansen förut var riktigt,riktigt jobbig men riktigt,riktigt rolig. Precis som vanligt. Det värsta är bara att jag redan hade riktigt mycket träningsvärk idag ifrån dansträningen jag hade igår så jag längtar verkligen inte till träningvärken jag kommer ha imorgon. Den lär ju vara minst dubbelt så mycket som den var idag :( Så ja, om ni går på västerviks gymnasium och ser någon som inte går normalt och rör sig ungefär som en gammal tant imorgon så är det jag. Aj aj!

Nu är det iallafall dags för lilla mig att sova. Godnatt!♥


Bild tagen av mig för ett par veckor sedan. Den är tagen med min canon eos 1000d + close-up filter+10.

Btw:Nu har jag bestämt vad jag ska vara på samhällsfesten på fredag. TAGGA!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

haha det värker i hela min kropp också! och som du sa lär det ju bli ännu värre ikväll :) haha :*

2010-09-22 @ 08:01:13
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja jag vet, de jag menar :( det tycker jag absolut att vi ska göra! Jo men precis, kan du någon dag nästa vecka eller? :D

2010-09-22 @ 13:24:22
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0