TORSDAG [CHECK]

Tjaa! :D
Duktig jag är på det här med att uppdatera ofta, hehe not.. Men jag försöker att alltid slänga in minst ett inlägg om dagen men det är ju inte alltid jag lyckas med det om man säger så. Jag tycker det känns lite lagom onödigt att skriva när man inte har någorlunda vettiga saker att skriva om liksom. Inte sådär jätte kul att läsa då,hehe
Men jag gör mitt bästa! :)
Skoldagen idag har iallafall gått galant. Har stimmat runt med brudarna i klassen hela dagen. Galet fina är ni! ;*
Slutade vid 15 och då åkte jag direkt hem hit och tog det allmänt lugn. Det är precis vad jag gjort resten av denna kväll också och det är precis vad jag kommer fortsätta med. Imorgon är kvällens planer att spendera kvällen med lite härligt folk. Det blir nog gggreat! :D

Imorgon har jag sovmorgon! Hur underbart är inte det? Efter skolan sen följer jag med Bea hem, galet fint!

Vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: Lovisas corner

Svar: Okej, men ändå, bra gjort! jag har själv gjort egna designer tidigare, gjort om blogg.ses grunddesigner, men det tar ju sån tid, är så svårt tycker jag! Så bra gjort :)

2010-09-17 @ 21:11:30
URL: http://lovisascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0