TIRED

Slutade denna låånga skoldag med en väldigt jobbig idrottslektion där det var intervaller på schemat. JOBBIGT! Sådär lagom röd i ansiktet styrde jag kursen mot becka,ela och lisa där vi sedan snart drog ner på stan för en fika och för kika i lite affärerna. Mötte upp frida vid typ 6 och gick då till mejeriet där det var dags för dans. Så himla super duper kul men galet jobbigt och varmt! Bokstavligen slängde mig in i duschen direkt när jag kom hem och kastade sedan i mig mat. Har knappt ätit något sen frukost idag heller. Illa! Men usch vad jag hatar skolmaten.



Nu ska en galet trött Louise Eriksson när som helst gå och borsta sina tänder och sen landa i sängen. Ifall ni ville veta liksom ;)

Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack så mycket sweet! <3

2010-09-15 @ 17:20:04
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0