SISTER!

Har precis "skype'at"  med syrran. Saknar dig redan hörru! Känner att 2 hela månader är vääldigt lång tid..
Men det går nog det med. Med den hastighet som tiden flyger iväg i mitt liv just kommer det va julafton vilken dag som helst. Precis så känns det. Jag hinner liksom inte med.

Dansen förut var jätte rolig. Även om jag gillar street snäppet mer än jazz så älskar jag jazz. Så himla kul! + att läraren är grym. Något som är mindre rockigt är att jag redan känner av träningsvärken. Längtar inte till imorgon asså,fytusan! Ni som tror att dans är en lätt grej har helfel. Styrkan är inte att leka med alltså.. Inte nån stans.
Nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar här. Tröött.

Godnatt snyggingar!♥


Fotograf: Lindi  Modell: Jag Kamera: Canon eos 1000D

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha, har du ingen att bråka med? Räcker det inte med pappa? ;)

Om tiden nu går så fort därhemma skulle vi kunna byta lite?!

Träningsvärk är underbart! :D

2010-09-09 @ 14:18:40
URL: http://cathrineenirhtac.blogg.se/
Postat av: frida

sv: men åh :( varför inte? :/

2010-09-09 @ 16:32:52
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0