M O N D A Y


Dagens frisyr. Inte avancerad för fem öre. Satte bara upp håret i en slarvig knut. Riktigt skönt!


När jag ändå är igång kände jag för att visa mina röda naglar som jag målade igår. Rött kan ju va bland det finaste!

Hello people! Jag kom hem från skolan för inte alls så länge sen. Det har varit en lugn dag i dag med inte allt för många lektioner. Hade politiksnack ett bra tag. Massa olika partier var i skolan som man fick gå runt till och fråga massor. Jag är inte insatt i det där alls så något lärde jag mig väl förhoppningsvis. Jag har inte ätit något sen frukost kom jag just på. Är skaapligt hungrig nu så jag håller tummarna för att maten är på gång nere i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0