LÅNG PAGE

Jag funderar starkt på att göra en stor förändring. Förändringen skulle vara  att tunna ut håret ordentligt och sen klippa lång page igen. Precis som jag hade i 8'an. Kommer ihåg att jag trivdes riktigt bra i det + att jag är riktigt j**** trött på mitt långa hår som bara är tovigt och långt så att jag aldrig orkar göra någnting med det. Funderar även på att färga det lite mörkare. Som jag gjorde förra höst/vintern. Det enda problemet är ju bara att jag är så dålig på att ta tag i saker. Så vi får väl se när detta blir av, nån gång i nästa liv kanske. Vem vet? haha

Men nu vill jag höra eran åsikt. Tror ni att jag skulle passa i en lång mörkbrun page? :)♥

 


Bjuder på tre små pluttar vid namn Louise. Jag tycker jag ser jätte liten ut,haha Dock så är det typ bara 2-3 år sen Tiden går fort. Men med bilderna vill jag komma till att jag vill ha ungefär samma hårfärg som på första bilden och ungefär samma längd som på bild 2 och 3. Vad tror ni? Låter det bra? :)


Kommentarer
Postat av: IDA

svar: vi måste de louise! alldeles för länge sedan vi sågs!! <3

2010-09-12 @ 20:02:02
URL: http://idaemeliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0