Jazzen inställd :(

Jazzen är inställd ikväll så jag har inte sådär jätte mycket för mig för tillfället. Sitter och skriver på mina 3 labbrapporter. Dock så behöver som inte vara klara förens om typ 2 veckor men jag känner att jag vill ha det överstökat. Jag kommer tacka mig själv om sisådär 1 vecka och 6 dagar då jag annars skulle suttit och gjort dem. Brukar alltid skjuta upp saker till sista sekund men nu har jag lovat mig själv att bli bättre på att ta tag i saker i tid så.. Ja, nu sitter jag här. Gick i skolan till 4 idag. Känns skönt att ha klarat av ännu en mördaronsdag. Bara en massa låånga lektioner på förmiddagen och sen labb från 13:00 till 16:00 varannan onsdag. Inte det roligaste om ni frågar mig;) 

Vi hörs snyggingar! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0