GALET TRÖTT

Hej jag heter Louise och jag är väldigt dålig på att blogga för tillfället.  All den där lediga tiden finns liksom inte där just nu.. Hur kan det komma sig? ;)
Idag har jag iallafall haft en lång dag i skolan.. Slutade idrotten vid fyra och då mötte jag upp amanda och så gick vi till niclas en sväng och sen ner på stan och käkade lite. Massa snack blev det på det då dansen inte började förens 18:40. Väl på dansen sen gick det jättebra. Var galet trött men det funkade endå :)Nu borde jag igentligen sitta och plugga in glosor för fullt men det går ju inte sådär jätte bra när boken ligger i skåpet. Lyckat Louise! -.-


 
 2 bilder till från dagen med Lindi ♥ Fotade med min kamera Canon eos 1000D


Kommentarer
Postat av: frida

fick ni lära er mycket nytt på dansen ? :) <3

2010-09-07 @ 21:34:27
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: frida

sv.oops okej.haha jo hoppas de , fan va ja är sur över att ja är sjuk...-.- haha :*

2010-09-07 @ 23:00:06
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0